Contest
Tips
Tools
Winning Slogan/Tiebreaker
Words
  
CLICK HERE for interesting contests... i dunno whether it's interesting enuff for u...

Wednesday, April 29, 2009

ciTeR-CitEr

pepagi ni aku takde mood nak carik contest....
jadik meh aku citer2 plaks pengalaman aku menang contest yg paling sampah...

ok citernyer camni... aku ada beli satu magazine ni... ala2 magazine kesihatan gitu...
pastu lam tu ader satu contest... penganjur contest tu one famous slimming ctr la...
aku sesajer lar masuk pasal time tu mmg aku tgh kemaruk join contest.... kira pantang nampak lar mesti aku nak masuk...
dah masuk tu lam baper minggu ader la aku dpt call ckp aku menang....
time tu syok lar dah menang ni... padahal menang adiah saguhati jer... muakakaka
around that time gaks aku ader menang 2-3 contest lain...
lagiiiiii lar eppy kan....

adiah aku menang tuk contest tu just voucher rm200 ngan satu slimming therapy session.....
sblom pegi tu aku call dulu tanyer.....
aku ckp bole tak kalu voucher rm200 tu aku nak beli brg utk facial punyer pasal aku tak minat sgt nak beli brg2 slimming ni.....
sbb time tu aku rasa aku takde lar gemuk sgt...
cuber kalu skang.... maybe aku borong terus kot brg2 diorg... muakakakaka
pastu time aku call tu diorg kater bolehhhhhh.....
aku pon pegila....

branch diorg tu kat taipan... sesaper pernah gi taipan tau lar cemaner susahnyer nak carik parking situ...
last2 aku bantai parking lam celah2 bangunan tu jer....

pastu sampai lar aku kat tempat tu.... org yg aku call tu pon sambut lar aku....
dier pon bawak aku masuk satu bilik nak suh aku tukar baju tuk therapy tu lar....
aku kater tak yah lar... aku tak de maser ni... aku nak beli brg jer.... therapy tu burn gitu pon aku tak kisah lar...
pastu dier wat kuar lar catalogue... aku pick lar brg tuk facial kan pasal maser aku call dier kater bole...
biler dier kuar nak gi amik brg tup2 supervisor dier kater tak leh lakkkkk...
dier kater pasal slimming contest kena beli brg tuk slimming gaks larrr....


ok fine... aku pon tgk2 brg tuk slimming... aku pon chose brg murah jer... about hundred something jer....
yg minah ni pon kuar lar nak gi amik...
tup2 supervisor dier kater tak leh brg tu... kena satu brand ni jer... brand yg aku pick tu tak leh....

aku dah panas dah sket..... aku pon go thru brg brand yg dier kater tu....
aku tgk lahabau tul... sumer mahal2... padan dier suh pilih yg tu jer...
aku tgk yg paling murah harga rm299.....

pk punyer pk takpe lar... aku amik yg tu jerla... tambah lagik rm99....
minah tu pon kuar lar lagi nak gi amik brg....

tup2 masuk balik bgtau brg tu dah abis stock.... dier kater kalu nak gaks brg yg aku pilih tu kena tunggu 2 minggu....
jadik dier suggest aku amik brg lain...
brg lain sah2 lar lagi mahal kan....
aku bengang giler time tu...
sbb nampak sgt diorg ni nak suh kiter blanjer byk2 kedai diorang...
voucher tu sajerrrrr jer tuk tarik customer....
aku pon bengang terus kater tak yah tak yah lar...
aku pon blahhhhh..... yg aku teramat menyesal pasal aku tak amik balik surat kater aku menang tu....
kalu aku amik sah2 aku gi komplen kat hq dier...
tp sbb aku bengang aku terlupa mintak balik...



dan yg wat aku lagi bengangggggg.... kete aku kena saman parkingggggg... uwaaaaaaaaaaaaaa



No comments: