Contest
Tips
Tools
Winning Slogan/Tiebreaker
Words
  
CLICK HERE for interesting contests... i dunno whether it's interesting enuff for u...

Tuesday, April 28, 2009

TIPS TO WIN THE CONTEST

haaaa tajuk cam menarik kan....
tp aku bukan nak kasi tips aper pon....
aku nak kasi tips tuk newbie jer....

dah byk tempat aku bacer...
easy contest hard to win...
difficult or cerewet contest easier to win... easier tu takde lar easy sgt... it depends gaks on how you classify the contest as difficult...
ramai org rasa kalu contest yg ada slogan tu cerewet...
tp tu lar salah satu cara kiter tuk differentiate ourself from others....

easy contest tu macam minom air kotak pastu hantar cebisan tepi kotak tu.. isi form hantar...
korang toksah lar taruh harapan menggunung sgt kalu takat anta 10 form...
jgn lar perasan bagus konon aku dah anta banyakkkkkk... sepulohhhhh...
org lain anta beratus... beribuuuu...
biasernyer easy contest ni org yg join tu dah pro...
diorg willing to invest lots of money in order to gain a bigger prize...
kalu korang sanggup nak invest byk2 silakan larrr....
cam aku lagi rela duk melangguk carik idea tuk slogan... free... guna otak jer... ehehehe

No comments: