Contest
Tips
Tools
Winning Slogan/Tiebreaker
Words
  
CLICK HERE for interesting contests... i dunno whether it's interesting enuff for u...

Monday, April 27, 2009

mAin gAmES mEnaNg HP

http://www.play2win.com.my/

haaa tu link yg kalu korang men games bole menang hp...
aku dah menang 2 bijik... eh 3...
tp skang ni kalu korang tekan link tu ratus2 kali pon tak leh dah... ahahahaha
aku rasa tokei tu dah bankrup...
maybe at first diorg rasa bley making money...
kalu org nak men games kena beli point lar...
tp there were other options.... so for sure people will try to avoid paying kan...
adiah diorg pon lagi best... tp chances tu aku tgk kureng jer pasal aku tak pernah2 menang...
tu pasal aku hampehkan web tuh...
nanti kalu ingat link aku kasi...
tp buat maser skang ni aku tak ingat... i'm sorryyyy... ehehehe

No comments: